Posilňovňa - nástroj, ktorý nechá oddychovať mozog

Fitness TITUS si zakladá na dobrej atmosfére v dobrej lokalite.  Prostredie fitka v ktorom je osadené - borovicový háj, dopĺňa príjemná atmosféra. Súčasťou fitka, je terasa, na ktorej si môžete vypiť svoj drink po cvičení, či pri káve počkať svojho partnera, známeho, ktorý práve cviči. V teplých letných mesiacoch sa dokonca niektoré cvičenia prevádzajú vonku, na terase, čo dopomáha k uvoľneniu mysle a lepšiemu zrelaxovaniu. Vo vnútri je pre nás klimatizácia v teplých mesiacoch samozrejmosťou.

Príjemný personál, ochotný poradiť je vo Fitness TITUSe samozrejmý. Preferujeme vo vzťahu k návštevníkom príjemný, rodinný prístup. Každý je u nás vítaný, s každým ochotne strávime čas v rozhovore, poradíme, pomôžeme. Poznáme svojích klientov. Nie sú pre nás anonymom.

 

Posilňovňa - nástroj, ktorý učí disciplíne a žiť zdravo

Stravovacie návyky a pravidelnosť sú súčasťou každej premeny, telesnej aj mentálnej. Až 70-80% podiel úspechu má pri redukovaní hmotnosti, naberaní svalovej hmoty alebo kondičky strava. Aby ste aj pomocou stravovania dosahovali čo najlepšie výsledky, súčasťou nášho tímu je výživový poradca Mgr. Ivana Ungvarská, ktorá vám poradí ako upraviť stravovanie, aby úspechy prišli čo najskôr.

 

Posilňovňa - nástroj, ktorý učí dosahovať stanovené ciele

Pravidelnosť a metodika je súčasťou cesty, ako dosiahnúť stanovený cieľ. Sme rôzni a kždý má rád niečo iné. Neorientujeme sa preto iba na kondičné posilňovanie, známe ako kulturistika. Máme pre vás pripravené rôzne metodiky ako sa dopracovať k stanovenému cieľu:
 
Fitpole
Ide o nevšedný a jedinečný tréning s trénerkou Lenkou, vhodný pre moderné ženy, ale aj mužov. Je odlišný od ostatných cvičení. Tieto pole a gogo cvičenia dávajú okrem pevného svalstva aj pôvab a aerodynamiku vášmu pohybu. Zlepšujú kondíciuflexibilitu a zároveň formujú postavu.




TRX fitness
Predstavuje všestranné cvičenie s trénerom  Romanom Pirkovským . Zapája maximálne množstvo svalových skupín. Len 20 minúť tréningu stačí na to, aby ste precítili každý sval vo vašom tele. TRX má kvalitný posilňovací kondičný efekt.

 

Kondičné fitness a kulturistika
Klasická cesta cvičenia s činkami zrýchľuje spaľovanie tukov pri redukcii nadváhy a formuje postavu. Čím vyšší je podiel svalovej hmoty na tele, tým rýchlejšie chudnete. Kilogram svalovej hmoty spáli navyše cca od 50 do 100 kalórií. Vďaka tejto klasickej ceste  silnejú nielen svaly, ale aj kosti. Osteocyty v kostiach merajú silu záťaže ktorej sú kosti vystavené. Ak sú záťaže nízke, telo odhadzuje nadbytočnú záťaž a redukuje kostnú hmotu. Naopak pri správnej záťaži kostnú hmotu naberá. Kosti sa tak stávajú silnejšie. Navyše vhodným silovýcm tréningom sa dajú odstrániť bolesti chrbta, ktoré sú zapričínené ochabnutým chrbtovým svalstvom. Ako správne cvičiť a čo cvičiť poradia fitness tréneri nášho tímu Dano Vrabeľ  a 6. násobný majster sveta v kulturistike Igor Kočiš.

 

Posilňovňa - nástroj, ktorý znamená pre telo "byť fit, v dobrej kondičke a dobre vyzerať

Masér, fyzioterapeut a Jóga
Súčasťou naberania kondície a svalovej hmoty je aj dostatočný relax.  Masáž po náročnom tréningu je častokrát na "nezaplatenie". Preto máme vo Fitness TITUS  k dispozícii pre vás aj maséra a kvalitného fyzioterapeuta, ktorý v prípade ak máte problémy napríklad s kolenami, platničkami, atď. poradí ako a čo cvičiť.

So stuhnutým svalstvom, spazmami a zdravotnými problémami, ktoré vám bránia cvičiť vám pomôžeme vďaka masérovi a fyzioterapeutovi priamo u nás.

 

Jóga
Jógu nie je potrebné predstavovať.  V našej telocvični nájdete pravidelné hodiny jógy. Stačí preto, ak vás táto možnosť zaujíma, pozrieť si u nás vo fitness kalendár, v ktorom nájdete kedy sa môžete zapojiť do hodín jógy.